lørdag 18. august 2012

shopping + perry


Heei! Nå har jeg vært her i snart tre dager, men det føles utrolig mye lenger. Igår så dro vi på skolen min for å registrere meg og jeg fikk velge fag! Veilederne var veldig greie og tok seg god tid til å hjelpe meg! Alle her generelt er så utrolig mye hyggeligere enn i Norge, f.eks. i butikker osv. Tilbake til skolen, veilederen klarte å tukle litt med timeplanen så jeg må tilbake å endre den, men slik ser den hvertfall ut nå:



prøvde å markere der hvor jeg har de forskjeligge timene, kommer nok til å bli vanskelig og finne fram de første dagene!

---------

Idag kjørte vertssøster meg inn til Salt Lake City der jeg møtte Daniel (!!!) på det nye kjøpeseneteret! Det var skikkelig merkelig at vi to var der sammen i Utah haha. Er veldig glad for at jeg har så gode venner nærme meg, en ordentlig trygghet når det kommer til hjemlengsel!


Først gikk vi litt rundt på City Creek center hvor de har såååå mange butikker, vi var egentlig ikke innom så veldig mange, så skal garantert tilbake dit!! Her er noe av det jeg kjøpte der:


Aldo, forever 21, H&M


syns dette dekselet var litt kult



Senere gikk vi ned til et litt eldre senter hvor det også var utrolig mange bra butikker! Mesteparten av butikkene er ute og det er så UTROLIG varmt her så det er nesten ubehagelig og gå rundt! Men jeg bør jo egentlig ikke klage, må nyte det fine været nå som jeg er så heldig og får "ekstra sommer".


de hadde en abercrombie&fitch butikk her og så kjøpe en t-skjorte og kosebukse der også


Stopper her, har jo ikke vært her veldig lenge så har ikke noe mer å skrive om akkurat nå, om det er noe dere lurer på eller vil jeg skal skrive om så er det bare å kommentere:)


2 kommentarer:

  1. Tjohooooooo, gleder meg til du kommer hjem..........................Men ser bra ut så lang jennypenny. Ha 10 zuuupre måneder <3
    xoxo
    Zarah

    SvarSlett
  2. Åå, savner dere!! Men bra dere koser dere

    SvarSlett