torsdag 16. august 2012

jeg lever

Nå er jeg endelig framme etter en lang reise! Det gikk egentlig veldig greit med alt, men jeg klarte ikke sove veldig godt på den 9-timer lange flyturen fra London til Dallas så er ganske forvirra sånn med tid. Jeg la meg sikkert til å sove rundt 10/11 tiden men våknet klokka 6 og klarte bare ikke å sovne igjen..

Idag har jeg egentlig ikke gjort noe spesielt, pakket litt ut, vært på butikken og kjøpt litt ting jeg trengte. Nå er klokka snart halv fem og familien har noen venner/familie på besøk så det er veldig koselig! Orker ikke skrive mer nå, kan gjøre det senere når det kanskje har skjedd litt mer!

legger ut noen bilder imens


Møtte Eline på flyet fra Oslo-London, så det var veldig koselig!



utrolig fint å fly over Salt Lake City på kveldstid


vertssøster Jen og meg på flyplassen!



Pizza og cookies i samme boks, hvor teit haha

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar