tirsdag 21. august 2012

god morgen Norge

Nå er klokka rundt seks i Norge og dere der hjemme skal vel straks opp for skolen, mens jeg ikke har lagt meg engang, sykt rart... 

Veeeeeel, akkurat nå ligger jeg i senga skal snart legge meg til å sove. Jeg våkner av meg selv/ blir vekket sånn 8-9 hver eneste dag, noe som er uvant for meg som i de siste ukene hjemme i Norge sikkert har sovet til sånn 1-2 på dagen hehe... men det er deilig og komme inn i litt bedre vaner, må også forbrede meg på å være våken når skolen starter 07.30 neste uke..

Idag var vi på en slags "fake" strand med kirken. Den lå et stykke unna der jeg bor oppi et veldig fint område/nabolag! Det var ganske kaldt i vannet, så jeg orket ikke være utti der så lenge.. 


meeeeg og Jen (vertssøster) på "stranda"


meeeg i solnedgangen - legg merke til de sorte stroppene, det er en baderakt hoho.. Aner ikke hvor mange år siden jeg har brukt det, følte meg ikke veldig attraktiv for å si det sånn!  ...men, men må bli vant til det når jeg skal bli med på "swim team" heheeee, blir spennende

-----

I dag fikk jeg også kjøpt meg en sekk til skolen, har lyst til å kjøpe meg en sidebag eller en ordentlig veske, men får vente litt med det. Var også innom en butikk hvor jeg kjøpte en rosa maxi kjole også hadde de juicy der også, så måtte kjøpe en genser for det var så billig!



29.99$, det er 180 norske kroner eller noe rundt der!!

------

Ellers de siste dagene har jeg vært enda en gang i Salt Lake City. Det går et slags tog/trikk opp dit som kun tar rundt 20min og stopper inni det nye kjøpesenteret der, ikke feil.
Denne gangen var det ikke shopping, men vi så på en del LDS bygninger, templet, konferansebygningen, museer osv osv, store og fine.






igår var jeg også på en slags "welcome home BBQ" for sønnen til en av familens familevenner som akkurat kom hjem fra "mission" i New York. Det hadde et stoort kjempefint hus med en elv rennende gjennom hagen + svømmebasseng og greier. Skulle hatt tatt noen bilder, men fikk ikke gjort det..


Imorgen skal jeg på orienteringsmøte på skolen så det blir litt skummelt/spennende, vet ikke helt hva som skjer der, men kan oppdatere senere!!! Håper dere har det bra der hjemme og at skolestart har gått greit.. Savner dere veldig alle sammen....


dere er beeeeeest <3 <3 <3 <3 <3 <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar