søndag 2. september 2012

unnskyld

.... er en uke siden jeg blogget! Siden sist har jeg startet på skolen! Så langt går det veldig bra, har møtt noen utrolig søte jenter som har tatt meg så godt imot! Jeg har også blitt spurt til homecoming dansen som er om ca to uker, ble så glad for her er det sånn at har du ikke en date så drar du ikke. På fredag så dro jeg med noen venninner og så på kjoler, vi var i en butikk hvor det var så mange fine, men de var litt i dyreste laget rundt 400-500 dollar. Det er seks forskjellige "danser" på skolen vår, så tror jeg heller kan spare penger på å kjøpe en finere dyrere kjole til f.eks. prom! Etter det så dro vi til ett overraskelses selskap til en jente og senere på en fotballkamp! Igår var jeg med noen andre venner og i dag skal jeg ut en tur med noen andre, vi har fri på mandag siden det er Labour day, yeey


Madeline, meg og Arikka


meg og Brianna


Madison,meg,Brianna & McKell!

Jeg føler meg så heldig som har møtt så greie jenter og så langt har jeg det veldig bra på skolen! Blir nok litt annerledes når lekser og prøver kommer inn for fult, men jeg skal nok klare meg!

2 kommentarer:

  1. jennyyyyyy duuu må bloggeeeee, klem fra joahnne <3<33<3<3

    SvarSlett
  2. Jenny, jeg savner deg veldig, er det bra der borte? Savner du noen her hjemme? Kyss og Klem fra Maren<3 (11)

    SvarSlett